Milyen esetekben érdemes a magánórát választani?

Terápiás alkalmazás

Olyan egészségi állapot esetén, amikor speciális igények és korlátok merülnek fel, nem mindig lehetséges egy csoportos gyakorláshoz való csatlakozás. Azonban sokszor éppen ilyen szituációban lenne nagyon hatékony eszköz a jóga az egészség visszaállításában. Ebben a helyzetben jó megoldás lehet a magán jógaóra, ahol csak az adott személy szükségleteinek megfelelő gyakorlatokat végzünk.

Fontos azonban tudni, hogy a jóga terápiás alkalmazásának sikere, habár nagyon hatékony lehet, alapvetően a gyakorló elhivatottságán múlik. Tehát ez nem olyan mint egy masszázs, amit passzívan befogadunk és jobban is leszünk tőle. Ha a jógát szeretnénk egy komolyabb egészségi probléma esetén kiegészítő terápiaként használni, akkor rendszeres önálló otthoni gyakorlás mellett kell magunkat elkötelezni. Ezt tudja hatékonyan támogatni a magán óra, amikor részletesen megbeszéljük, mely gyakorlatokat és hogyan kell végezni, a gyógyulás érdekében. 

Saját otthoni gyakorlás fejlesztése

Akkor is hasznos lehet egy-egy magán alkalom, ha az otthoni gyakorlásunkat szeretnék kialakítani vagy fejleszteni. Míg a terápiás célnál több egymást követő alkalom javasolt, az otthoni gyakorlásunk fejlesztéséhez elegendő lehet 1-2 havonta magánóra keretében ránézni a fejlődés lehetséges irányaira.  

Hogyan zajlik?
Hosszúsága 60-90 perc közötti, az adott problémától függően. 
Első alkalommal többet beszélgetünk, hogy körbejárjuk, honnan is érdemes indulni. Majd konkrét gyakorlatokat veszünk át, és egyeztetjük az otthoni gyakorlás menetét. A folyamat mindig egyénre szabott, de általánosságban az elmondható, hogy egy normál csoportos órához képest, mindenképpen több tere van az interakciónak és a beszélgetésnek. 
Mennyibe kerül?
5000 Ft/alkalom
jóga Szeged